Monday, August 3, 2009

akhirnya kau pergi jua...



sampai detiknya arini...kau pergi meninggalkan aku setelah hampir 12 tahun kau bersama dengan ku...huhuhu...






selipar toilet aku..PU-TUS ...! huaaaa.





member aku pernah cakap buang je ler selipas tu masa kitorang pindah ke bangunan baru ni 5 tahun lepas, aku cakap selipar ni tak penah menyusahkan aku, kenapa lak nk dibuangnya!


malah aku juga pernah cakap kat member-member aku, korang jangan nak berlagak kat sini...selipar aku ni lebih senior dari korang kat pkb ni...hehehe..sinurulpun...selipar ni lagi senior dari ngko...hehehe


selipar ni aku beli RM2.90 kat mydin, mydin tu pun dah terbakar pada tahun 2003 dulu..tapi selipar ni masih setia menemani aku berwuduk, masuk toilet dan berada di kaki aku sepanjang kat opis, melainkan aku pergi ke kelas.


pernah jugak beberapa kali dia nak ikur aku masuk ke bilik Pengarah dan KJ..hehehe...


tapi tak lama...aku dah ada pengganti...




Ni selipar jepun tapi dalam bentuk ranggi..tinggi gitu..color pink lagi. okey la daripada takde...aku tak perlu pinjam orang punya untuk ke toilet, berwuduk dan berada di opis..

1 comment:

  1. innalillah..dah sampai ajal.. ko belikan aku satu slipar yg ranggi tu.. tp x nak kaler pink.. hehe.. bawak time meeting nti ah.. saiz 8 org pompuan..

    ReplyDelete