Sunday, August 9, 2009

dan sebenarnya...

Ohh..bulan
enggan melayan diriku lagi
pabila air mata membasahi pipi
dan lagu-lagu di radio seolah-olah memerli aku
pabila kau bersama yang lain

adalah perasaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untuk mu
dan sebenarnya ku mengharapkan
di sebalik senyumanmu itu
kau juga merindui aku

ku enggan pura-pura ku bahagia
ku enggan melihat kau bersama si dia
dan ku akui cemburu
mula menular dalam diri
pabila kau bersama yang lain

adakah perasaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarnya ku mengharapkan di sebalik senyuman itu
kau juga merindui aku

di saat kau merenung matanya
ku rebah jatuh ke bumi
di saat kau bener-benar mahu pergi
seperti bernafas dalam air

ada sesiapa tak yang boleh tolong aku habiskan lirik lagu ni...lupa la
aku dan anak aku suka sangat lagu ni ejak pertama kali dengar si aishah AF7 nyanyi ari tu..

3 comments:

  1. Pertolongan dari ahli mujik, siap dgn kord gitar lagi ni..

    Yuna – Dan Sebenarnya

    (Intro): Cm Bb x2

    Cm
    Oh bulan
    Bb
    Enggan melayan diriku lagi
    Cm
    Pabila
    Bb
    Air mata membasahi pipi
    Cm
    Dan lagu-lagu di radio
    Dm
    seolah olah memerli aku
    C#m Cm
    Pabila
    Bb
    Kau bersama yang lain

    (Chorus)

    Cm
    Adakah perasaan benci ini
    Dm
    Sebenarnya cinta
    C#m Cm
    Yang masih
    Gm
    Bersemadi untukmu
    Cm
    Dan sebenarnya ku mengharapkan
    Dm
    Disebalik senyumanmu itu
    C#m Cm
    Kau juga
    Bb
    Merindui aku


    Cm
    Ku enggan
    Bb
    Berpura-pura ku bahagia
    Cm
    Ku enggan
    Bb
    Melihat kau bersama si dia
    Cm
    Oh ku akui cemburu
    Dm
    Mula menular dalam diri
    C#m Cm
    Pabila
    Bb
    Kau bersama yang lain


    (ulang chorus)


    Gm Cm
    Pabila kau merenung matanya
    Dm
    Ku rebah
    Cm
    Jatuh ke bumi
    Gm Cm
    Disaat kau benar benar mahu pergi
    Dm Cm
    Seperti ku bernafas dalam air


    (ulang chorus)


    Cm
    Dan sebenarnya
    Dm
    Dan sebenarnya
    Cm Bb
    Aku rindu
    Cm
    Dan sebenarnya
    Dm
    Dan sebenarnya
    Cm Bb
    Aku tak mampu

    Tanpa mu....

    ReplyDelete
  2. wah! next meeting lu kena bawak gitar la bro.. kasi tunjuk sama wa org.. ok x?

    ReplyDelete
  3. ko try bukak kt youtube.. boley dengar puas2 gak.. n ada kawan aku attach dlm facebook aku.. bukak la.. cium ckit utk sya.. muahhhh..

    ReplyDelete