Wednesday, December 23, 2009

Majlis Kesyukuran

Alhamdulillah, 21 Dec isnin baru ni aku buat sedikit majlis kesyukuran yang sederhana di opis, belanja kawan-kawan brekfest. aku tempah pulut kuning bersama rendang ayam, daging kerutuk, beehun goreng. pastu aku buat puding ice krim dan bawa juga kueh tepung pelita.
Makan beramai ramai bersama kawan-kawan.

Lupe la pulak nak rotate gambar mamat ni tengah senduk pulut...

Pada majlis aritu aku bawa anak aku sekali ke opis untuk makan-makan bersama dengan kawan-kawan aku..






Sempat lagi bagi pose istimewa gitu...





3 comments:

  1. Sedapnyer makan free. Akak wat kenduri ni sbb anak akak khatam Quran ya? :)

    ReplyDelete
  2. pasal apa tak sampai kt PSP pun? huhu.. terliur aku..

    ReplyDelete
  3. the aku: kenduri 3 dalam 1, anak khatam quran, aku sendiri khatam quran dan naik pangkat. minggu lepas dapat tunggakan...woha!syukur alhamdulillah.

    ReplyDelete