Wednesday, December 30, 2009

JALAN-JALAN SEKITAR KUALA LUMPUR

Aku ambil cuti 3 hari, ahad dah pergi Genting Highlands, Isnin pulak takkan nak dok tercongok jer ket rumah adik aku...kalau nak tidur kat rumah di kota bharu pun boleh tidur...lalu aku paksa adik-adik aku dan sha bersiap, hari ni kita g KLCC, kita dok situ dari pagi sampai petang..JOM! Dengan muka sedikit malas dorang pun bersiap...

Dari rumah adik aku di apartment Sri Rampai kami naik cab ke stesen LRT Wangsa Maju. sebelum sampai ke KLCC ada beberapa stesen yang disinggah termasuk le Setiawangsa...eh stesen ni dekat dengan rumah Nenek n Tok Abah Darwisha, nenek belah arwah abahnya..nak singgah ke tak bila balik karang...singgah ke tak?...tak payahlah...



Kami ambil tren lepas jam 9, kalau ambil lebih awal tentu sesak dengan orang nak masuk opis, ni pun lepas jam 9 pun sesak jugak. kamu sampai kat KLCC ni jan 9.35..kedai pun belum bukak..tak pe aahhh..ambil gambar dulu...dalam ati apa aku nak buat sebenarnya kat sini...nak shopping duit dah abis kat genting semalam...aahhh bukannya susah...window shooping ler...






Pusing-pusing punya pusing sampai keletihan tapi seronok la jugak, kat tengah-tengah tu ada ler replica sambutan krismas..apa lagi ambik gambar ler...


Gambar lagi.....








Lepas penat berjalan kat KLCC, petang tu adik aku bawa kami g ke Muzium Negara dan jalan-jalan kat Taman Tasik Titiwangsa bersama baby MYRA,



Selasa pulak kami g Sogo, kat sini baru lah boleh shopping, sebab ada sale yang sesuai dengan duit aku, kat KLCC semalam pun ada sale gak tapi masih belum sesuai dengan duit yang tinggal itu pun sempat beli handbag baru kat ISETAN...hehe..
Kat Sogo aku beli baju kat adik-adik aku ni..tak ketinggalan keperluan anak aku yang sorang ni tapi berpadanan la dengan kemampuan aku..beli baju yang ada less 70%!


Dah penat berjalan kami makan kat Food Court d 6th Floor...jap lagi adik aku datang ambil jam 4 petang an malam ni nak balik kb naik bas jam 9.30 mlm. Alhamdulillah kami selamat sampai...






































No comments:

Post a Comment