Tuesday, July 14, 2009

make over rumah

askum, semalam seronok sungguh, sebab cuti peristiwa sempena mengundi di manek urai. agaknya kalau BN menang arini cuti pulak!
tapi cuti sehari semalam aku tak sempat nak buat apa pun, aku berkemas mengikut rutin kebiasaan iaitu cuci baju, lipat baju, masak siram bunga. tak sempat pun nak kemas rumah yang baru siap buat renovation minggu lepas, itu pun siap masa aku meeting di cam hglands, balik dari cam highlands aku d kl pula. tengoklah cuti hujung minggu ni pulak..
aku nak tunjuk kat korang beberapa sudut baru rumah aku..









inilah famili area aku yang baru, rasa lapang lah sikit skang ni...




kaunter bar aku sebelum ni yang agak terlindung belakang sofa sudah terserlah dengan teak bar stool yang aku kat kedai bundle tu ..hehehe





meja kopitiam tu aku beli di ikea, punyalah susah aku nak bawa balik, seb bek ada budak-budak yang sudi nolong aku angkut meja tu ke bas. adanya meja tu bolehlah anak aku buat homework kat situ....



nanti aku paste gambar ruang lain pulak. bye









No comments:

Post a Comment